Egészséges fogyási stratégia. További cikkeink a témában


Fogyási stratégia - a kevesebb elég

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Frissítve: Forrás: babaszoba. Sajnos attól még, hogy szoptatsz, nem fog automatikusan leolvadni a felesleg. A következő tippekkel azonban rásegíthetsz a folyamatra!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Gyakori megbetegedések

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

beton fogyás semmi nem segít nekem a fogyásban

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

éget zsír folyamat fernando perez fogyás

Egy kísérlet kiderítette, hogy a jelentős súlyt leadók agyában aktívabb a fegyelemért felelős terület, így a sikeres fogyókúra kulcsa lehet, hogy a diétázók megtanulják aktiválni az agyuknak azokat a részeit, melyek az önkontrollért felelősek. Ennek pedig fő eszköze a viselkedésterápia. A diéta során ugyanis harcot vív egymással két ösztön.

miért ellenzi a testem a fogyást? nem szója fogyás rázza

Egyrészt a test érzékeli, hogy kevesebb energiához jut, ezért az étvágyért felelős agyterületek jelzést küldenek a gyomornak, vagyis megéhezünk. Másfelől működésbe lép az önfegyelem, mely meggátolja, hogy a diétázó az éhség ellenére egyen.

Az önfegyelem azonban nem mindenkinél állandó, és rengeteg dolog lehet hatással az aktuális mértékére, kezdve a pillanatnyi hangulattól a hormoningadozáson át a mindennapi stresszig.

Csak a megnevezés változott: régen testes, ma túlsúlyos

Fogyókúrás stratégiák A pszichológusok szerint az önfegyelem javításában a fogyókúrázók nagy támogatója lehetne az úgynevezett viselkedésterápia, mely segít a pácienseknek felismerni, hogy milyen érzelmi inger okoz náluk túlevést. Abban is a diétázók segítségére van, egészséges fogyási stratégia, egészséges szokásokat alakítsanak ki. Sajnos kevés pszichológus foglalkozik speciálisan fogyókúrával.

Egy, a Psychology Today-ben megjelent, es tanulmány szintén a kognitív terápiát javasolja, mint a tartós fogyás legjobb eszközét. Ebben a cikk szerzője hét viselkedésstratégiát nevez meg, melyek segíthetnek a fogyókúrázónak egészségesebb viszonyt kialakítani az ételekkel. Ez a hét stratégia az alábbiak szerint alakul. Készítsd ki magadnak az ételeket, szánj időt a vásárlásra, az étrended összeállítására.

Az energiamérleget nem lehet figyelmen kívül hagyni

Ha szükséges, állíts be magadnak egy időzítőt, hogy ne ragadhass a tévé vagy a számítógép előtt. Egészséges fogyási stratégia, ha véletlenül meg is csúszol a terveddel, a kár nem lesz olyan nagy. Ezek az ételek ráadásul - ellentétben a finomított élelmiszerekkel - segítenek csillapítani az étvágyadat hosszútávon.

Támogató környezetben könnyebb egészséges fogyási stratégia fogyás.

szemek a paradicsom zsírégetője éget zsírt helyben

Az ideális az lenne, ha szereznél magad mellé egy fogyókúrás partnert, akivel megosztjátok egymással a sikerélményeiteket és a gondjaitokat, ez egy szociális élménnyé teszi a fogyást és a súlytartást. Ne ülj be a tévé elé, ne vezess, ne gépezz, ne pötyögj a telefonodon. Koncentrálj az étel ízére, állagára, és lassan rágj.

Egy étkezés tartson legalább percig. Kutatások igazolják, hogy azok, akik jobban koncentrálnak az ételre evés közben, napközben pontosabban tudják felidézni annak ízét, és emiatt később éheznek meg.

a fogyást elősegítő technológia az adderall miatt fogyni?

Ehhez használhatsz motivációs táblákat, idézeteket. Kirakhatsz a hűtőre egy képet az ideális külsődről. Csak arra vigyázz, hogy ez a motiváció mindig pozitív legyen. Ne arra koncentrálj, milyen nem akarsz lenni, hanem arra, hogy milyen igen.