Könnyű zsírégetés most


Derékbarát hasizom gyakorlatok

Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna Origo Az egyik elmélet az úgynevezett zsírégető zónát helyezi a fókuszba, amelynek a maximális pulzus százaléka közötti pulzustartományt nevezzük. A kutatók legújabb tanulmányukban most ezt a fitnesz mítoszt vizsgálták.

  • 7 szuper tipp, hogy könnyebb legyen az edzés nagy túlsúly mellett | NOSALTY
  • 4 perces otthoni zsírégető edzés – Fogyaszt és formál! | Diéta és Fitnesz
  • Szűz fogyni

Számos tényezőtől függ A tudósok elsőként az anyagcserét vetették alaposabb vizsgálat alá. Ez az energia szénhidrátokból, fehérjékből, zsírokból és foszfátokból származik. Az azonban egyénenként változik, hogy milyen mértékben használjuk fel ezeket.

Post comments: 14 hozzászólás Valami miatt berögzült a köztudatba, hogy a fogyáshoz bonyolult, fárasztó, költséges módszerekre van szükségünk. Eszünkbe se jut, hogy talán az a jobb megoldás, ami egyszerű, könnyű és ingyen van. A gyaloglást vagy sétálást 5 évvel ezelőtt még én is lefitymáltam.

Ez számos tényezőtől függ, például az étrendünktől, az életkorunktól, a nemünktől és attól, hogy milyen keményen vagy gyakran edzünk. A maximális pulzus értékét pontosan maximális terhelést jelentő tesztekkel lehet lemérniForrás: pexels.

könnyű zsírégetés most

Előbbi esetben a test energiaigénye is kisebb, tehát az elsődleges energiaforrás a zsír. Ám ahogy a testmozgás intenzitása növekszik, ez annak megfelelően változik, hogy az megfeleljen a megnövekedett energiaigénynek.

könnyű zsírégetés most

Maradjunk az aerob zónában Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat más-más energiaforrást részesít előnyben. A zsírégető zónában történő edzés közepesen magas a pulzusszámot jelent, ahol nem könnyű zsírégetés most megterhelő az edzés, aminek azonban egyenletes a tempója, de viszonylag hosszú ideig tart. A tudósok szerint egy dolgot kell mindenek felett szem előtt tartani: maradjunk az aerob zónában! Tanulmányukban rámutatnak: a zsírégető zóna az a tartomány, melyben a szervezet már a saját energiatartalékait éli fel, ez pedig zsírveszteséghez vezet.

könnyű zsírégetés most

Ez a zóna nagyjából a maximális szívritmus 70 százalékának környékén található. Edzés közben meg kell találni azt az intenzitási zónát, ahol a legnagyobb arányban használunk zsírt üzemanyagkéntForrás: pexels. A tudósok azonban hangsúlyozzák: minél magasabb a pulzusszámunk, a szervezetünk is annál inkább fordul a szénhidrátokhoz energiáért a zsírtartalékok helyett.

könnyű zsírégetés most

Ráadásul minél intenzívebb könnyű zsírégetés most edzés, annál több energiát használ fel, így hiába származik az elégetett energia nagyobb hányada szénhidrátokból, a zsírból is több fogy. Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat más-más energiaforrást részesít előnybenForrás: AFP A tanulmány végkövetkeztetése szerint tehát nem csak egy újabb fogyókúra mítoszról van szó, amikor a zsírégető zónáról beszélünk.

könnyű zsírégetés most

Hozzáteszik azonban, hogy az sem baj, ha átlépjük ezt a zsírégető tartományt.