Mandula felhasználása a fogyásban


közösségi források a fogyáshoz

Emiatt nagyszerűen beilleszthető a fogyókúrás étrendbe, illetve tökéletes alapanyaga lehet mandula felhasználása a fogyásban smoothie-knak és a reform süteményeknek is. Szinte bárki fogyaszthatja, mivel könnyen emészthető, laktóz- és gluténmentes. Átlagos kalciumtartalma is kimagasló, azonban ez termékenként jelentősen eltérő lehet, attól függően, hogy elkészítés során adnak-e hozzá ebből az ásványi anyagból vagy sem.

10 napos zsírégető

D-vitaminnal dúsított változatait különösön télen érdemes fogyasztani, az immunrendszer megerősítése érdekében. A mandulatej hátrányai Fő hátránya, hogy nagyon kevés fehérje található benne.

A mandula az egyik legfinomabb és leghasznosabb csonthéjas termés. A diétádba is nyugodtan beillesztheted, ráadásul számtalan jótékony hatása van a szervezetedre nézve. Nem mellékesen a belőle készült alapanyagokat a konyhában is hatékonyan fel tudod használni bármilyen recepthez. Vágott, hántolt, pörkölt, szeletelt, darált…. A mandula eredetileg Nyugat-Ázsia hegyvidékeiről származik, ahol megfelelő a klíma a növekedéséhez, de ma már több helyen is termeszti a kereskedelmi okok miatt.

A friss kutatások szerint a fehérjében gazdag étrend jelentősen hozzájárul a sikeres fogyáshoz. Ebből a szempontból tehát sokkal jobban járunk a tehén- de a szójatejjel is. Azonban felmerül a kérdés, hogy lehetséges ez, amikor a mandula magában fehérjedús?

Napi hasznos Mandula Dió Törökmogyoró / Szoky konyhája /

Úgy, hogy feldolgozás során kevés mandula jut a termékbe. Léteznek azonban fehérjével dúsított mandulatejek is, ahol borsófehérje hozzáadásával teszik előnyösebbé a tápanyagtartalmat.

Végül, de nem utolsósorban, a termékek többsége tele van cukorral.

Ha fogyni szeretnél, egyél mandulát!

Általában csak akkor nem rejtenek cukrot, ha a megnevezés mellett rögtön fel van tüntetve, hogy édesítetlen unsweetened vagy hozzáadott cukrot nem tartalmaz. Mindig alaposan nézzük meg tehát az összetevőket, mielőtt megvásárolnánk az adott terméket.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Összegzés A mandulatej önmagában tehát nem túlságosan tápanyagdús, akár a tehén- akár a szójatejhez képes nézzük. Nagyot dobhat a termék tápanyagtartalmán, ha kalciummal, D-vitaminnal és fehérjével dúsítják.

fogyás útmutató kezdőknek

A szójatej jobban kiválthatja a tejet, hiszen tápanyagtartalma hasonlóbb. Magas ösztrogéntartalma miatt viszont kiemelten fontos mértékkel történő fogyasztása. Hogy akkor mit is igyunk?

a legjobb zsírégető eszköz étvágycsökkentő nélkül

Ha csak néhány alkalommal cserélnénk le a tehéntejet mandulatejreés nem ez lesz az elsődleges kalcium- vagy fehérje forrásunk, akkor a cukor hozzáadása nélkül készült mandulatej tökéletes választás. Íze és minimális szénhidráttartalma miatt használjuk bátran smoothie-kba és süteményekbe.

  • Gsk fogyás
  • A mandulatej tényleg egészséges? | Well&fit

Azonban, ha vegánok, laktózérzékenyek vagy tejallergiások vagyunk, érdemes váltogatni a különböző növényi tejeket. Fotó: RF.